Model Solis 75 to maszyna średniej mocy, znajdująca swoje zastosowanie jako ciągnik główny w średniej wielkości gospodarstwach lub jako ciągnik pomocniczy. Silnik to 4-cylindrowa jednostka z turbiną, osiągająca moc 71 KM przy 2000 obr/min.
Przedni most oraz przekładnia pochodzą od dobrze znanego na polskim rynku producenta - Carraro. Skrzynia biegów posiada 12+12 przełożeń, z rewersem mechanicznym.
Zastosowanie podzespołów renomowanych producentów takich jak: CARRARO, pompa paliwa BOSCH, podnośnik MITA, przekłada się na wysoką trwałość ciągnika, przy relatywnie niskich kosztach eksploatacji. Tylny WOM oferuje prędkości 540/540E.
SILNIK ITL chłodzony cieczą czterosuwowy Diesel Turbo z bezpośrednim wtryskiem | 4100ELT z rzędową pompą wtryskową 4100VLT z rotacyjną pompą wtryskową |
Moc znamionowa [kW/KM] przy obrotach silnika [obr/min] | 52/70,7@2000 |
Maksymalny moment obrotowy [Nm] | 289 |
Ilość cylindrów / Pojemność skokowa [cm3] | 4/3707 |
Olej silnikowy (SAE 20W40) [litry] | 11,25 |
Stopień sprężania | 18,2:1 |
Zasysanie powietrza | turbodoładowane |
Pojemność zbiornika paliwa [litry] | 2WD - 78 4WD - 98 |
Suchy filtr powietrza z czujnikiem zapylenia | w standardzie |
Sprzęgło dwustopniowe | w standardzie |
Skrzynia biegów – zsynchronizowana (12P+12T) | w standardzie |
Prędkość konstrukcyjna min/max [km/h] przy [obr/min] silnika | 1,41/31,9 @2200 |
Blokada mechanizmu różnicowego - mechaniczna | w standardzie |
Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej | w standardzie |
Niezależny (manualny) hamulec postojowy | w standardzie |
Osie napędowe z mechanizmem różnicowym | 2WD - tylna 4WD - przednia i tylna |
Osie hamowane | tylna |
Prędkości W.O.M. [obr/min] | 540/540E |
Układ kierowniczy hydrauliczny ze wspomaganiem | w standardzie |
Wyłącznik bezpieczeństwa | w standardzie |
7-pinowe gniazdo przyczepy | w standardzie |
UKŁAD HYDRAULICZNY mechaniczny z regulacją położenia/siły | w standardzie |
Udźwig [kg] | 2500 |
TUZ | Kat. 2 |
Typ zaczepu | belka oscylacyjna |
Obwód pomocniczy | 2DA/2SA |
Przekładnia hydrauliczna (ELF2412) [litry] | 61 |
Układ hamulcowy naczepy: hydrauliczny, pneumatyczny | jako opcja |
Rozmiar przednich opon | 2WD – 7,5-16 4WD – 11,2-24 |
Rozmiar tylnych opon | 16,9-30 |
Długość [mm] / Szerokość [mm] / Wysokość [mm] | 2WD z ramą ochronną - 4160/1980/2520 2WD z kabiną – 4160/1980/2545*, 4160/1980/2462** 4WD z ramą ochronną - 4160/1980/2520 4WD z kabiną – 4160/1980/2545*, 4160/1980/2462** |
Rozstaw osi [mm] | 2WD z ramą ochronną - 2265 2WD z kabiną - 2260 4WD z ramą ochronną - 2345 4WD z kabiną – 2345 |
Masa własna ciągnika (bez dodatkowych akcesoriów) [kg] | 2WD z ramą ochronną - 2740 2WD z kabiną - 3050*/3060** 4WD z ramą ochronną - 3025 4WD z kabiną – 3290*/3300** |
Max masa całkowita (zgodnie ze specyfikacją opon) [kg] | 2WD z ramą ochronną - 5590 2WD z kabiną - 5590 4WD z ramą ochronną - 6440 4WD z kabiną – 6440 |
Max balast – 388 kg –ilość i waga obciążników | 8x31 kg/ 1x72 kg/ 2x34 kg |
Akumulator | 12 V, 110 Ah |
Alternator | 12 V, 90 A |
Przystosowanie do ruchu prawostronnego po drogach | w standardzie |
Przedni hak holowniczy – wbudowany z przednim balastem | w standardzie |
Lusterka (po obu stronach) | w standardzie |
Kierunkowskazy | w standardzie |
Kierownica | 2WD z ramą ochronną - standardowa 2WD z kabiną - teleskopowa, uchylna 4WD z ramą ochronną - standardowa 4WD z kabiną - teleskopowa, uchylna |
Kabina z klimatyzacją/ogrzewaniem, kogutem i światłami przeciwmgielnymi, z wycieraczkami | 2WD z ramą ochronną - nie dotyczy 2WD z kabiną - w standardzie 4WD z ramą ochronną - nie dotyczy 4WD z kabiną - w standardzie |
Poziom natężenia dźwięku przy zastosowaniu tłumika | 2WD - tłumik górny 4WD - tłumik dolny |
w spoczynku [dBA] | 2WD - 82,3/81,4*/81,4** 4WD – 80,7/86,8*/86,8** |
w ruchu [dBA] | 2WD - 82,1/80,7*/80,7** 4WD – 81,4/84,1*/84,1** |
hałas słyszany przez operatora | 2WD - 83,8/85,6*/85,6** 4WD – 85,6/82,4*/82,4** |