+48 85 733 67 71

Przyczepa PT606 [6 T] - dwuosiowa

Przyczepa PT606

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

  • Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
  • Konstrukcja skrzyni ładunkowej przystosowana do transportu EUROPALET
  • Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych,
  • Rodzaj dyszla: trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą,
  • Zaczep dyszla: sztywny z okiem o40 mm,
  • Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
  • Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
  • Hamulec postojowy: ręczny na korbę
  • Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
  • Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
  • Tylne zaczep manualny sztywny oraz tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
  • Zawór odcinający hydraulicznej instalacji wywrotu
  • Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
  • Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
  • Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
  • Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
  • Błotniki kół tylnych
  • Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności UV
  • Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
  • Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
  • Boczne listwy napinane wzmacniające ściany
  • Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
  • Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR

WYPOSAŻENIE OPCJONALNE

  • Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 60mm
  • Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ALB z wyjściem na tył,
  • Wykonanie z hamulcem najazdowym
  • Zaczep dyszla: sztywny z okiem o50 mm,
  • Zaczep tylny: manualny amortyzowany,
  • Zaczep tylny: manualny (V. Orlandi)
  • Zaczep tylny: automatyczny (V. Orlandi)
  • Plandeka sznurowana ze stelażem
  • Balkon na ścianie przedniej
  • Szyber zsypu do ziarna z blokadą w tylnej ścianie,
  • Zbiornik na wodę (30 l) z dozownikiem mydła,
  • Skrzynka narzędziowa (~50 l),
  • Błotniki kół przednich
  • Koła 400/60-15,5
  • Listwa napinająca nadstawy boczne,
  • Brak nadstaw
  • Koło zapasowe 14.0/65-16 - montaż na ścianie przedniej,
  • Koło zapasowe 14.0/65-16 - montaż pod ramą przyczepy (zastosowanie wciągarki),
  • Koło zapasowe 400/60-15,5 - montaż na ścianie przedniej,
  • Koło zapasowe 400/60-15,5 - montaż pod ramą przyczepy (zastosowanie wciągarki),
  • Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców

Specyfikacja techniczna - Przyczepa PT606

Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita (kg)9500
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 8900
Ładowność (kg) 6000
Masa własna (kg) 2900
Pojemność ładunkowa (m3) 10,1
Powierzchnia ładunkowa (m2) 10,1
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz (mm) 4190
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz* (mm) 2420
Wysokość ścian skrzyni (mm) 500+500
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/wysokość) (mm) 6390/2550/2200
Grubość blachy podłogi/ściany (mm) 4/2
Wysokość platformy od podłoża (mm) 1160
Rozstaw kół (mm) 1900
Obciążenie oka dyszla (kg) -
Rodzaj zawieszeniaResory paraboliczne
Rozmiar ogumienia 14.0/65-16 14PR
Prędkość konstrukcyjna (km/h)40
System wywrotutrójstronny
Uchwyty ładunkowe (w podłodze) (szt.)8
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) 1540mm / 8l / 200bar
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika (KM/kW) 46,8/34,4
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) (o)50 / 46