Przyczepa T672 [8 T] - dwuosiowa
Przyczepa PRONAR T672 posiada w standardzie bogate wyposażenie. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku.
Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą również: centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, ergonomiczne górne zamki ścian i nadstaw oraz okno z zasuwą w ścianie tylnej.
Opcjonalnie można zamówić przyczepę T672 z bocznymi ścianami ze słupkiem środkowym, oraz z plandeką ze stelażem i podest operatora.
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian
- Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu )
- Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili zamkniętych
- Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm
- Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Tylny zaczep manualny, amortyzowany
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym
- Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej
- Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami
- Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową
- Linki spinające ściany
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki kół tylnych
- Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
- Nadstawy z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm
- Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 50mm
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Tylne złącza instalacji hamulcowej
- Balkon, plandeka rolowana ze stelażem
- Rynna do szybra zsypowego
- Wieszak kola zapasowego
- Koła z ogumieniem 12.5/80-18
- Koła z ogumieniem 15.0/70-18
- Koło zapasowe
- Nadstawy o wysokości 1000mm z siatki 30mm, zamiast nadstaw PF500
- Dodatkowe nadstawy środkowe z profilu PF500mm
- Sprężyny wspomagające otwieranie ścian bocznych
- Tylny zaczep automatyczny
- Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
Specyfikacja techniczna - Przyczepa T672
Dopuszczalna masa całkowita | 10990 kg |
Ładowność | 8000 kg |
Masa własna | 2990 kg |
Pojemność ładunkowa | 9,8 m3 |
Powierzchnia ładunkowa | 9,8 m2 |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 4440 mm |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez 2190/2240 mm |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 6455/2390/2243 mm |
Wysokość ścian skrzyni | 500+500 mm |
Grubość blachy podłogi/ściany | 4/2 mm |
Wysokość platformy od podłoża | 1215 mm |
Rozstaw kół | 1730 mm |
Zawieszenie | resory paraboliczne |
Rozmiar ogumienia | 400/60-15,5 |
Prędkość konstrukcyjna | 40 km/h |
System wywrotu | trójstronny |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 1700mm / 13l / 200bar |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 62,4/45,8 KM/kW |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50/46o |