Przyczepa T682 [23,5 T] - tridem
Przyczepa PRONAR T682 wyposażona jest w hydraulicznie otwieraną ścianę tylną. Ściana ta w położeniu zamkniętym dociskana jest przy pomocy haków zaciskowych. Haki te otwierają się automatycznie podczas podnoszenia ściany, a zaciskają się po jej opuszczeniu.
Przyczepa posiada amortyzowany dyszel, oraz system skrętnych osi firmy ADR z zawieszeniem na resorach parabolicznych. Układ osi skrętnych jest samo- kierujący. Skrzynia ładunkowa wywracana jest przy pomocy dwóch siłowników hydraulicznych, teleskopowych.
Siłowniki zasilane są z własnego, niezależnego od ciągnika, układu hydraulicznego, napędzanego przez WOM (WOM 1000 obr /min.).
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE
- Skorupowa skrzynia ładunkowa
- Ściana tylna podnoszona hydraulicznie
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili wykonanych ze stali S355
- Uniwersalny dyszel sztywny amortyzowany resorem stalowym do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika
- Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm
- Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym
- Zawieszenie tridem na resorach parabolicznych ze środkową osią sztywną i dwiema osiami kierowanymi biernie z
- instalacją hydrauliczna blokady skrętu
- Hamulce bębnowe o wymiarach 400x140
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa
- Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Składane tylne zabezpieczenie z homologacją wg dyrektywy 70/221/EWG (zgodnie z 2006/20/WE)
- Błotniki plastikowe osłaniające przednie i tylne koła
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Instalacja elektryczna z bocznymi światłami obrysowymi i wyjściem na tył
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z własnym zbiornikiem oleju, pompą i elektrycznym rozdzielaczem sterowanym z kabiny ciągnika za pomocą przełącznika
- Teleskopowy wałek przesyłu mocy do podłączenia pompy z WOM ciągnika
- Grube liny zabezpieczające
- Dwa siłowniki teleskopowe wywrotu na zawiesiach przegubowych
- Składana drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
- Okna na przedniej ścianie skrzyni ładunkowej
- Hydraulicznie podnoszona klapa tylna z automatycznym dociskiem
- Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej
- Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV
- Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR
- Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE
- Zaczep dyszla sztywny z okiem O40mm do łączenia z górnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny z okiem O50mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla sztywny kulowy K80mm do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Podpora dyszla teleskopowa z dwustopniową przekładnią
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z automatycznym (ALB) regulatorem siły hamowania
- Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy
- Zaczep tylny automatyczny
- Nadstawy o wysokości 580mm zwiększające pojemność ładunkową do 32m3 wykonane z blachy grubości 2mm
- Nadstawy o wysokości 700mm zwiększające pojemność ładunkową do 35m3 wykonane z blachy grubości 2mm
- Rynna zsypowa do ziarna
- Koła z ogumieniem 385/65R22,5
- Koła z ogumieniem 425/65R22,5 (16,5R22,5)
- Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5)
- Koła z ogumieniem 445/65R22,5 (18R22,5) RE
- Koła z ogumieniem 550/60-22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
- Koła z ogumieniem 20,5R22,5(50x20,0R22) RE – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
- Koła z ogumieniem 600/50R22,5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
- Koła z ogumieniem 600/55-22.5 – szerokość przyczepy przekracza 2550mm
- Koło zapasowe luzem
- Kolorystyka malowania wg systemu oznaczania kolorów RAL CLASSIC do zastosowań przemysłowych, przez podanie napisu RAL CLASSIC i czterech cyfr z palety wzorców
Specyfikacja techniczna - Przyczepa T682
Technicznie (konstrukcyjnie) dopuszczalna masa całkowita | 33000 |
Dopuszczalna masa całkowita | 30000 ( 33000* ) kg |
Ładowność | 21000 ( 24000* ) kg |
Masa własna | 9000 kg |
Pojemność ładunkowa | 22 m3 |
Powierzchnia ładunkowa | 17,8 m2 |
Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz | 8000 mm |
Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz | trapez 2200/2250 mm |
Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość) | 9900/2550/3330 mm |
Wysokość ścian skrzyni | 1200 mm |
Grubość blachy podłogi/ściany | 5/4 mm |
Wysokość platformy od podłoża | 1495 mm |
Rozstaw kół | 2100 mm |
Zawieszenie | Resory paraboliczne |
Obciążenie oka dyszla | 3000 kg |
Rozmiar ogumienia | 385/65 R22,5 RE |
Prędkość konstrukcyjna | 40 km/h |
System wywrotu | jednostronny |
Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) | 2990mm / 72l / 200bar |
Zasilanie hydrauliczne | własny zbiornik, pompa |
Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika | 182/133,8 KM/kW |
Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki) | 50 o |