Przyczepy dwuosiowe T711 o ładowności 8, 10 i 12 T posiadają lekką i solidną konstrukcję opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych. Rama dolna oraz górna wykonane są ze stali o gatunku S355 ( 18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania.
Cechuje się ona niskim poziomem podłogi względem gruntu, dzięki czemu ułatwiony jest załadunek. Ściany skrzyni ładunkowej wykonano z profili burtowych znanej marki Fuhrmann. Zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji. Skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu. Dodatkowo w ścianie tylnej, standardowo znajduje się szyber wraz z rynną, przeznaczony do rozładunku materiałów sypkich.
W standardzie do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół. Na życzenie klienta można wyposażyć wywrotkę w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny oraz stelaż wraz z plandeką Przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków. Doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet. Podłoga T711 jest wykonana ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancje odporności na odkształcenia i korozję. Przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE.
Standardowo wyposażone są w hamulec jednoprzewodowy pneumatyczny. W celu ułatwienia codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi. Standardowe wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyny. W celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu, zastosowano linkę stabilizującą ściany, którą zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej.
W celu zabezpieczenia operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Ładowność [kg] | 10000 |
Masa własna [kg] | 3900 |
Długość skrzyni ładunkowej [mm] | 4510 |
Szerkość skrzyni ładunkowej [mm] | 2410 |
Wysokość ścian skrzyni [mm] | 600+500 |
Wysokość ścian skrzyni z nadstawką [mm] | 1100 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm] | 1360 |
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3] | 6,5/12 |
Długość [mm] | 6495 |
Szerokość [mm] | 2550 |
Wysokość (z nadstawką) [mm] | 1885 (2385) |
Ogumienie | 385/65R22,5 |
Rodzaj ramy podwozia | podłużnicowa z profili zamkniętych |
Rodzaj dyszla | trójkątny z regulacją wysokości |
Cięgno dyszla [Ø] | 40 |
Prędkość maksymalna [km/h] | 40 |
Wywrót | trójstronny |
Instalacja hamulcowa | 1-przewodowa / 2-przewodowa |
Oświetlenie | tak |
Hamulec ręczny | tak |
Kliny podporowe z kieszeniami | tak |