charakteryzują się niskim poziomem podłogi względem gruntu, co znacznie ułatwia załadunek,
posiadają lekką i solidną konstrukcję, opartą w głównej mierze na profilach zamkniętych,
ściany burtowe zostały wykonane z najwyższej jakości profili burtowych Fuhrmann, zapewniają one doskonałą sztywność oraz szczelność konstrukcji,
skrzynia ładunkowa oparta jest na systemie przegubów, dających możliwości jej trójstronnego wywrotu (maksymalny kąt 50°),
szerokość wewnętrzna podłogi 2410 mm (paletowa),
agregacja z ciągnikiem przez zaczep górny lub dolny,
burty przyczep w opcjach kolorystycznych na życzenie klienta,
rama dolna oraz górna wykonane są z wysokogatunkowej stali S355 (18G2A), co daje gwarancję wytrzymałości przez szereg lat użytkowania,
w ścianie tylnej, standardowo, znajduje się szyber wraz z rynną do rozładunku materiałów sypkich,
do każdej przyczepy dołączone są kliny najazdowe do kół,
wywrotki mogą być dodatkowo wyposażone w koło zapasowe z mocowaniem pod ramą dolną, sprzęg tylny, nadstawki, pomost roboczy oraz stelaż z plandeką,
przyczepy mogą być również platformami po demontażu ścian i słupków,
doskonale nadają się do przewozu niewielkich ilości bel słomy, skrzyń czy też palet,
podłoga wykonana jest ze stali S355 o grubości 4 mm pokrytej wysokiej jakości powłoką lakierniczą, co daje gwarancję odporności na odkształcenia i korozję,
przyczepy wykonane są zgodnie z dyrektywami UE i posiadają certyfikat CE,
instalacja hamulcowa dwuprzewodowa, opcjonalnie hamulec hydrauliczny,
w celu ułatwienie codziennego użytkowania przyczepy posiadają centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi,
wyposażenie w drabinkę ułatwia codzienne użytkowanie maszyn,
w celu zachowania sztywnej konstrukcji po załadowaniu zastosowano linkę stabilizującą ściany, która zwalniana jest dźwignią na ścianie bocznej,
aby zabezpieczyć operatora przed opadnięciem skrzyni podczas serwisu przyczepy, zastosowano zabezpieczenie mechaniczne w postaci podpory skrzyni ładunkowej.
Ładowność [kg] | 8000 |
Masa własna [kg] | 3500 |
Długość skrzyni ładunkowej [mm] | 4510 |
Szerokość skrzyni ładunkowej [mm] | 2410 |
Wysokość ścian skrzyni [mm] | 500+500 |
Odległość powierzchni ładunkowej od podłoża [mm] | 1085 |
Pojemność ładunkowa/z nadstawką [m3] | 5,4/10,8 |
Długość [mm] | 6480 |
Szerokość [mm] | 2550 |
Wysokość (z nadstawką) [mm] | 1585 (2085) |
Ogumienie | 385/65R22,5 lub 14,5/80-18 |
Rodzaj ramy podwozia | podłużnicowa z profili zamkniętych |
Rodzaj dyszla | dolny lub górny z regulacją wysokości |
Cięgno dyszla [Ø] | 40 |
Prędkość maksymalna [km/h] | 40 |
Wywrót | trójstronny |
Instalacja hamulcowa | 2-przewodowa pneumatyczna (opcja: hamulec hydrauliczny) |
Oświetlenie | tak |
Hamulec ręczny | tak |
Kliny podporowe z kieszeniami | tak |